hopes&feelings

Just another WordPress.com weblog

ciorne.. ianuarie 25, 2014

Filed under: Uncategorized — crismanda @ 2:27 pm

– Adina, ce e cu hartiile astea?le arunc?

– Nu, mama, lasa-le..le pastrez pentru cand am inspiratie..

***

„Sunt dimineti albe ca un teanc de coli albe..Intotdeauna m-au fascinat topurile de  hartie, albe,curate.Seamana cu inceputurile – cand lasi lucrurile sa curga, sa fie, sa se intample..si albul parca iti creste optimismul.

Adevarul e ca odata ce paginile se umplu apar mici mazgaleli, desene..Puncte facute din plictiseala.Desene comice catre colegul din stanga..Sau mici stelute desenate in colturi cu gandul departe.

Daca ar fi sa iti scriu astazi..ti-as spune ca mi-e dor sa te vad acasa..

„Dragul meu,

Cum a fost calatoria?Inca nu mi-ai povestit ultimele intamplari de la Reims..

Eu sunt bine..A inceput de ieri sa ninga si pare ca nu se mai opreste.Viscoleste, zapada a acoperit gardul si cred ca o sa ai de lucru la intoarcere.Bate vantul si e tare frig.Azi am facut clatite si am desenat mustati de pisoi pe geam, cu gandul la tine. Te astept in toate diminetile astea blande, cand am timp sa ma gandesc la tine si la noi. Umpli casa cu rasul tau molipsitor si mirosul de cafea fierbinte.

As vrea sa imi pun fularul si manusile, sa te scot in zapada.Sa pot sa misc din nas si sa opresc vantul asta care spulbera tot. Sa ninga linistit,calm. Sa ma pot arunca fara frica in mormanul de zapada, sa fie pufoasa,neatinsa..si sa nu imi fie frig.Sa ne alergam printre copacii din gradina, sa facem un om mic de zapada, cu doi carbuni si un morcov..Cand te-ai jucat ultima oara cu zapada? Cand ai fost ultima oara mic?Si cand ti-ai asezat ultima oara mainile in mainile mele..si ochii ti i-ai linistit privindu-ma?

Te astept acasa.Sa fie duminica calda,cu miros de cuptor incalzit si dulciuri, albul zapezii in ferestre..si casa plina de glumele tale..

                                                                                                                             Adina

scrisori

 

Lasă un comentariu