hopes&feelings

Just another WordPress.com weblog

Pana cand nu te iubeam.. Octombrie 4, 2017

Filed under: ganduri in randuri.. — crismanda @ 9:37 pm
Tags: , , ,

27b312750c0ff96e47af0ee680e5fdad

Miroase a octombrie si a pere. Umbla vorba prin cartiere ca se face  zacusca. Am dezgropat tricotaje si culori pamantii si o data cu ele amintirile si mirosurile altor toamne.

Mi se joaca mainile cu un aluat fraged, pe o masa de lemn. Imi pare ca vad prin timp, mainile bunicii care framantau gogosi candva, in copilarie, pe masuta de lemn din bucataria de vara.

Canta Pink Martini dar melodia Mariei Tanase. Pana cand nu te iubeam. Sunt fiori si amintiri. Si lucruri simple, alea, cele mai simple. O placinta, o toamna, o melodie. O iubire, dupa o reteta noua.

Un flashback din Sabrina, din serile mele de taina cu Audrey imi aduce aminte ca ..” a women happily in love, she burns de souffle.. a women unhappily in love, she forgets to turn on the oven”..

Sting focul la timp, comut pe tango si zambesc pentru toate zilele in care cuptorul nu a fost o pasiune. Si pentru toate serile frumoase de toamna, ce au fost si ce au sa vina..

 

 

Lasă un răspuns

