hopes&feelings

Just another WordPress.com weblog

la liman(u’) Iulie 21, 2017

Filed under: ganduri in randuri.. — crismanda @ 1:09 pm

 

E seara cand ma uit cu ochii pe ceas sa se faca 12. E inevitabil o emotie amestecata cu curiozitate. An de an, 2 persoane se luau la intrecere sa ma sune la 12 trecute fix. Azi ma suna doar ea, sora mea. Si a ratat cu 15 minute anul asta, ca petrece prin Vama..

Mi-a rasarit in fata un buchet de trandafiri mari, frumosi, plimbati cu mare arta din Bucuresti, fara sa ii pot zari. Si tarta cu lamaie a calatorit in mijlocul Deltei de dragul meu. si paginile pe care le dau una dupa alta imi spun urmatoarea noastra destinatie, catre orasul pe care l-am tot visat ani intregi: Lisabona, here we come. Iar pret de cateva zile, urari si buchete de flori au tot roit in jurul meu, gata sa imi aminteasca ca indiferent de prefix, am o viata plina de oameni faini..

***

La Limanu’ surprizele se tin lant. O mare de nuferi si un cer cu pescarusi. O macheta de Ferrari California si o calatorie de final de an pentru omul meu cu ochi albastri. Adoarme cu un zambet mare, cu macheta pe noptiera si o mana intinsa catre mine. O piscina doar pentru mine si niste hamace colorate. Case cu stuf si ferestre albastre, plachia de peste si luna plina. Biciclitul si corcodusele ce imi aduc aminte de copilarie. Florile si parfumul vacantelor de demult.  Un dor mare de bunica si de vacantele de altadata, de case batranesti ingrijite, gradini cu legume si dude mancate din copac. O plimbare in padurea Letea, printre dune de nisip si stejari de sute de ani. Pescarusi si testoase. Nuferi cat vezi cu ochii si cativa pelicani rebeli.

Casa cu ferestre albastre, doamna Liliana si blandetea ei, surprizele care apar pe tavi frumoase din bucatarie si serile cu stele multe langa piscina micuta. Fiecare detaliu e la locul ei, fiecare obiect vechi isi gaseste locul intr-un loc care interpreteaza, modern, spiritul locului, aduna stuf si hortensii si respecta, prin modul in care a fost construit, locul si satul.. Chilia Veche. undeva, intr-un colt de Delta.

 

 

 

Lasă un răspuns

