hopes&feelings

Just another WordPress.com weblog

cu sau fara dragoste noiembrie 2, 2009

Filed under: ganduri in randuri.. — crismanda @ 2:45 pm
Tags: , , , ,

Am ascultat povestile de dragoste ale prietenilor mei, ale prietenilor lor..si ale tuturor celor din jur. Unele m-au emotionat…mi-au transmis caldura si mesajul ca dragostea este, exista..si se arata cand te astepti mai putin..sau doar cand intalnesti persoana care trebuie sa fie langa tine..

Am vazut gesturi simple, intre oameni care se iubeau, care aratau ca niste declaratii tacite de dragoste..fara sa iasa in evidenta prin efuziuni romantice. Si stiu ca mi s-a facut dor sa ii arat cuiva dragoste si atentie..sa imbratisez si sa ii port grija unui om pe al carui umar sa imi sprijin capul si gandurile.
Si mi-a fost dor de usurinta cu care orice destinatie poate sa fie aproape atunci cand sunt doi si privesc in aceeasi directie. Si poate mi-a fost dor de modul cum planurile se discuta in doi, hotararile se iau la fel..lucrurile se impart si totul are o aura de cuplu si de mare dragoste..Si mi-a fost dor sa gasesc omul special pentru care eu sa fiu marea, luna sau orice iubeste el mai mult..Sa fiu slabiciunea suprema, sa fiu locul cel mai ascuns si mai iubit in care isi incarca energiile si gandurile..si sa fiu jumatatea lui in tot si toate. Si mi-am dorit sa il iubesc asa cum nu am iubit niciodata.

Dar am ascultat si povesti triste. Cand relatii de ani de zile se rup in cateva ore. Cand unul hotaraste ca nu mai iubeste, si nu de acum, ci de mai mult timp, dar acum a strans curajul sa spuna. Si mai stiu si relatii infinit otravitoare, care toarna venin si care nu lasa trecutul in urma ci intr-un continuu si obositor prezent. Si am auzit cuvintele cu care oamenii isi iau adio..am auzit marturisiri cand unul nu mai iubeste..sau nu iubeste destul..si miliarde de motive si pretexte invocate pentru acelasi lucru:iubirea care a plecat de acolo sau nu a fost niciodata.

Si m-am strambat a dezgust..a dispret si a durere. Pentru ca refuz sa construiesc sentimente ca niste castele de iluzii, nu vreau sa simt pelin si nici nu vreau sa spun sau sa aud pretexte. Si asta este cu siguranta un motiv suficient pentru a cere timp de la mine si de la ceilati, pentru a emite pretentii, a pune intrebari si a nu lasa pe nimeni sa se apropie mai mult decat granita pe care am stabilit-o. Si mai cred ca in dragoste nu poti spune cu aceeasi usurinta ca ce nu te omoara te intareste.

 

3 Responses to “cu sau fara dragoste”

  1. Angy Says:

    Scrii superb!..si ma regasesc in atatea randuri… multumesc ptr ca imparti cu noi gandurile tale! te pup!!

  2. blanca Says:

    Frumos. Mi-au retinut atentia afirmatia: nu cred ca in dragoste ceea ce nu te omoara te intareste – e f adevarat si mi se pare uimitor ca o fata atat de tanara a intuit corect lucruri pe care muulti altii le iau prea usor, experimentand de multe ori pe oameni pe care pretind ca-i iubesc.


Lasă un comentariu