hopes&feelings

Just another WordPress.com weblog

Hello world! august 5, 2009

Filed under: ganduri in randuri..,me — crismanda @ 11:39 am
Tags: , , , , , , , , ,

…nu se stie cand m-am hotarat sa scriu.am facut asta tot timpul: in caietele si agendele din liceu, in facultate..in jurnale sau pe bucatele de hartie imprastiate in geanta.

Scriu romantos si melodramatic.povestesc asa cum simt.si ma leg de cuvinte la fel cum ma leg de oameni.

Ma incarc din cuvinte,zambete, priviri si conversatii.carti, muzica, flori si ceai. pantofi,rochii,esarfe si culori. ecleruri cu frisca, tarte cu fructe sau tiramisu. imi iubesc parintii,prietenii,fostii prieteni si colegii. imi place sa cunosc oameni noi si sa descopar ce nu stiu despre cei pe care ii cunosc. imi place si la mare,si la munte, la deal..sau la tara.

Imi plac culorile,pozele,rasariturile si apusurile de soare..caut frumosul in tot ce e in jur.si sunt incapanata sa cred si sa simt.

Sunt suma lucrurilor care mi se intampla si a oamenilor pe care ii intalnesc.si ii iubesc.

 

Lasă un comentariu